Ebrualyahma yaa ne yazık ki bebekler varken bizi ısırmıyorlar.Bir de bu sene sineklee ne vızırduyor ne de gorunuyor,kıl gibi inceler.Bayramda kızımın gözünü ısırdı alerjisi var kapandı yavrumun gözü.Size sarı kantaron yagını tavsiye ederim.Hem şişligi alıyor hem kasınmayı kesıyor,kendınızde de kullanabilirsiniz.