kitapkokusu_ oğlumla ilk 6 aya yapışıkltik . 6 aydan sonra dış dünyaya açıldı sosyalliği çok seviyor. Normalde bensiz çok rahat vakit geçirir Ananene de yatmaya gitmeyi çok sever, baba oğul günleri yaparlar. 2 hafta önce kreşe başladı bazı günler rahat giriyor Bazı günler ağlıyor ama İçeriye girer girmez susuyormuş. Bu sabah da ağlayarak girdi yarım saat sonra öğretmeniyle konuştuğumda şu an etrafa gülücükler saçıyor dedi