Kevser472 bizde de durum aynı artık isyan halindeyim akşam babası geliyor işten onda bile dururken gözü bende odadan çıktığım an kıyamet kopuyor ayrılık kaygısıymış doktor öyle söyledi normalmış ama yanında ayrılmalıymışız ama bunu gizli gizli kaçarak değil bak şimdi mutfakğa gidip 10 dk sonra gelicem yada şimdi lavaboya gidip gelicem diyerek telkinde bulunup ağlasa bile yanından ayrıl işin varsa dedi ama böyle katıla katıla ağladığında değil mızıldanıp ağlama şeklinde müdehale etme alışması lazım dedi diğer türlüsü zaten mümkün değin kıyamam ben