Eliztosunannesiii Merhaba anneler, İki buçuk aylık kızım beslenme süreci haricinde uyanık kaldığında huysuzlanıyor ağlıyor ve bende uyutuyorum hiç uyanık kalmıyor bu normal mi?
Fulyy Eliztosunannesiii Ahh ahh ben de öyle derdim acaba bi rahatsızlığı mı var diye simdi 6 aylık oldu uyumuyor keyfini cıkarın 😄
Evaninanasi Eliztosunannesiii ilk 3 ay benim kızım da öyleydi. 9.5 aylık hala uykuyu çok sever ama çok uyumuyor artık 😂 tadını çıkarın 🌸
Hadibeee Eliztosunannesiii ben benimki yatmıyo diye üzülüyorum sen yatıyo diyee hangimiz normaluz acaba😂🤦🏻
Esraerdemserin Eliztosunannesiii bende buraya böyle bir post açmıştım bana keyfini çıkar demişlerdi. Şimdi 6.5 aylık uyusada kahvaltı edebilsem diye bekliyorum
MinikPandam_ Eliztosunannesiii normal annesi biraz büyüsün neden uyumuyor diyeceksin şimdilerin tadını çıkar:)