askmoglum ilk gebeliğimde yerleşme kanaması oldu damla şeklinde adetimden 7 gün sonra ama ben hiç şüphelenmedim 4 aydır olsun diye çabalıyordum o zaman ümitlenmek istemedim adetime 4 gün kala öyle içimden geldi kan vermek öyle öğrenmiştim şimdi de öyle oldu 3.gün kesildi biraz bekleyip kan vereceğim ama ümitlenmekte istemiyorum