Yagmur982 Kızlar kızımı bugün doktora götürdük kaka testi istedi bize iki tane cam verdi üzerlerine de bant yapıştırdı kakasını yapınca bu bantlara sür cama yapıştır gibisinden biseyler söyledi acaba doğru mu anladım böyle mi yapiliyor
Ucansupurge Yagmur982 bize bu şekilde söylemişlerdi bizde bu şekilde verdik. Verdikleri tüpün içine koyup üzerini bantla kapatıp verdik