Selam kızlar, bugün doktora gitmiştik doğum lekesindrn dolayı, bizi acil olarak dermatoloğa yönlerdirdi hatta randevu açtırdı doktor. Doğum lekesi koyu renkli ve doğumdan bu yana büyüdüğü için bakılması gerekiyormuş. Bugün gideceğiz tekrar ama başına gelen var mı merak ettim. Böyle bir durumda ne gibi bir şey yapılıyor, bilen var mı acaba?