Kizlar kizim 21 günlük.Gunde 3-4 defa burnunu serum fizyolojikle yikayib pompaliyorum.Doktor damlada yazdi gunde 3 defa dokuyorum.Amma artik 6 gündür tikali burnu nefes alislari zorla.Temizliyorum kisa sureliyine rahatliyor sonra tekrar nefes alisi zorlasiyor.Artik caresizim doktora randevu aldik yarin goturucem o zamana kadar tavsiyyeniz varmi ne yapa bilirim?