egee_momm merhaba biz de doğdugundan itibaren mama ve meme şeklinde ilerledik. Eskiden her öğün sonrası mama haZırlardım ilk zamanlar 30 sonra 60,90 şimdi yaklaşık bi bucuk aydır 120 veriyorum ve de günde 2 defaya düşürdüm bi öğlen bi de yatmadan once gibi. Şimdi 3bucuk aylık. Ama benim de aklıma cok takılıyor acaba doyabiliyor mu sütüm ne kadar çıkıyor diye. Çişli bez sayısı iyi oldugu için doyuyor heralde diyorum. 3ay kontrolune gittiğimde yaklaşık 600 gram almış doktor kötü demedi yani normal demekki. Sık sık da emziriyorum 2saatte bir bazen saat başı. Bez sayısı ve huysuzluğuna bakıyorum daha cok açlığını anlayabilmek için. Gerçi bazen tok olsa da huysuzluk oluyor ama napalım o kadarını anlayamıyoruz aç kalmasından da besleyelim diyoruz çok zor gerçekten annelik😊