Bbk_01 canım şöyle bişey öncelikle uyku Eğitmenimden çok memnunum. Sariye keskinkılıç adı. 0 ağlatma ve fiyatı 950 tl gayet makul. Hayatımda yaptığım en doğru karar uyku eğitimi vermek bence. Daha şuan 1 hafta olucaz ama baya yol kat ettik diyeek diğer soruna geçiyorum. Hemen hemen aynı bebelerimizin günleri. Eğitmenim diyor ki 6 ile 7 buçuk arasında uyanmalar normal. Omların biyolojik saati 5 den sonrası diyor. ( hatta uyku eğitimi kitaplarında
bile yazıyormul bunu bir fenomen de duymuştum . Bu kadın neden bu saatte başlıyor gğne derdim ) Benim ki de bugün 06:08 de uyandı mesela. Hemen perdeler açıldı günaydın dedik. 6 dan sonra uyutmaya Çalışma diyor. Ve onun uyku aralıklarını o hesaplıyor sana şu saatte uyuyacak odaya şu saatte gir falan diye yönlendiriyor zaten. Benim oğlum gündüzleri 5 6 kere uyurdu 2 saatte bir uyurdu yarım saatte zınk açardı o gözleri. Artık onun istediği saatte uyumak yok 3 kere uyuyor bu şekilde dakikalar da uzamaya başladı.