DuyguAsel23 Kızlar ocean microfer damla verdi doktorumuz ama kaç damla olacağını söylemedi eczacı da bilmiyor doktoruma da ulaşamıyorum 4 ayını dolduran bebeğe kaç damla demir damlası verilir
Dodikinanniskosu DuyguAsel23 kilosu kadar damlatiyordum ben cok kısa bi sure kullandım zaten ama geçenlerde gördüm bütün hepsinin demir ölçeği farklıymış googledan bakabilirsin
prensannesi_2 DuyguAsel23 banada doktorum 1 yaşına gelene kadar tüm çocuklara 3 damla demir verilmesi gerekiyor fazlası böbrekte kristalleşmeye yol açıyor dedi
Bebekle_birgun DuyguAsel23 kilo başına iki damla atıyorum 7 kilo ise 14 damla çünkü içersinde ölçek 0.5 biz hep öyle kullandık kilosu arttıkça ona göre hesaplama yapıyoruz
Dodikinanniskosu Dodikinanniskosu doktorum örnek veriyorum 7 kiloya 7 damla olarak ver demişti genelde. Oyle kullaniliyor
GizemPera Merhaba, bizde ocean microfer damla kullanıyoruz, bebeğim 4,5 aylık. Doktorumuz içinden çıkan damlalıkla 0.5 ml olacak şekilde kullanmamızı önerdi.
DuyguAsel23 Okudum bu tabloyu doktorların verdiğinden çok daha fazla doktorlar kilo başına 1 damla diyor orda ocean 17 damla demiş biraz fazla geldi hangisi doğru acaba
Bebegimm1 DuyguAsel23 kılosuna göre herkes çok farklı demişti bana en iyisi doktora sormak dedm oda kılosuna göre dedi 6 kıloysa 6 damla 6 küsürse kılosu 7 damla şeklinde yaşına kadar kılosuna göre verdm değerleri iyi çıktı yaşında bırakmıştım