Annegizem Ben oxean mummye başladım bi hafta oldu çok yorgun ve halsizdim saçlarımda dökülüyo bayadır şuanlık kilo yada iştah yapmadı bende bakalım
Cerence Annegizem ben de onu kullanıyorum ama sanırım iştahım açılıyor. Gerçi benim iştahım dogumdan sonra kendi de artti