Merhaba herkese. Bu bir bilgilendirme postudur öncelikle bizim gibi olan bebekler için. Benim oğlum 9 aylık bağırsak tepkili yumurta alerjisi ve hem bağırsak hem deri tepkili süt alerjisi var. Bugün alerji doktoruna götürdük eğitim araştırma hastanesinde. Doktor kızamık salgını olduğu için kızamık aşısı vurulmasını önerdi. Öncesinde aşı için bir test yaptı diğer alerjenlerle birlikte. 15 dk bekledik bir tepki oluşmadı. Ama zaten bizimki bağırsak tepkili olduğu için deride çıkmasını beklemiyorduk. Her neyse aşımızı olduk. 1 saat boyunca da hastanede bekledik. Arada ateşe bakıldı. 3 gün boyunca banyo yapmasın ateşlenirse ateş düşürücü verirsiniz denilerek eve yollandı. Şu an için bir sıkıntımız yok. Eğer bizim gibi olanlar ve endişeli olanlar varsa diye yazmak istedim. 😊