Adakusss Merhaba 1.5 aylık bebeğim normalde düzenli kala yapıyordu ama bugğn 3. Gün kalaka yapmadı bir huzursuzluğu yok ama ben stres oldum böyle bir durum yaşayan varmı
Adakusss Merhaba 1.5 aylık bebeğim normalde düzenli kaka yapıyordu ama bugğn 3. Gün kaka yapmadı bir huzursuzluğu yok ama ben stres oldum böyle bir durum yaşayan varmı
Adakusss beyzacmvrc bizdede halen bir gelşme yok doktora götürsemmi diye düşünüyorum cok stres oluyorum böyle
Ayseyzcfrt 10 güne kadar normal kabul ediliyo anne sütü alan bebeklerde. Benim kızımda 4 aylık 1 hafta yapmadı huzursuz oldugu için fitil kullandım. Bacak ve karın masajı yapabilirsiniz kayısı yiyebilirsiniz bende çok işe yaramadı inşallah sizde yarar 😇
Alyokus Fitil yerine zeutinyağı kullanabilirsiniz şırınganın ucuyla biraz poposuna sıkın içine doğru banada doktor söylemişti mama kullanıyorsa 1 2 damla mamayada damlatabilirsiniz