Tospikinannesi11 evet maalesef 3 hafta rotadan perisan oldu 9 aylik kizim. 3 yasinda ki kizimda 2 hafta rota oldu. Kusma ishal ates perisanlardi kilp kaybettiler hastanede yatislari yapildi cok kotu günlerdi allah tekrarini yasatmasin.
Son 2 haftadir iyiydi ishali duzelmisti atesi yoktu temiz tahlilleri almistik ikisi içinde icimiz cok rahatti. Ama 9 aylik kizimin yaklaşık 5 gundur falan tekrar ishali basladi gibi cok siddetli seyirde degil ama var. Atesi yok simdilik ancak diste cikariyor o yüzden emin olamiyorum yinede bu aksam acilde bi gaita testi verecegim…