Patron1bebeginannesi momsaylin 1 yaş iki uyku yapıyor 1.5-2 saat en fazla. Bence normal 1 uyku yapması gece uykusu daha önemli gelişimi açısından
Veragillerden Genelde tek uyku yaparlar elbette çok erken kalktıysa iki uyku yapabiliyorlar. Yatış saati de iyi, büyüme hormonu tam o saatlerde daha yoğun salgınlandığı için güzel bence. Benim kızım da 18 aylık, tek uyku, akşam erken yatar, sabah erken kalkar. ❤️