Kızlar ilçede oturuyorum bebeğim çok ağlıyor yarın kırkı çıkacak daha. Geçen hafta bu yüzden doktora götürdüm idrarında enfeksiyon görüldü bir hafta antibiyotiği kullan sonra görelim dedi ama bebeğim ile gidene kadar çok ağlıyor hastanede yine çok kötü oluyor Ben de ilçede idrar verdirdim enfeksiyonu devam ediyor dedi 14 güne çıkaralım ilacı dedi. Ama ilacı da buzdolabında saklamadığım için buradaki arkadaşlar bozulduğunu söylediler. İki gün sonraya merkezde randevu bulabildim burada o ilacı yazdırıp iki gün daha kullanmalı mıyım sizce. Zaten iki gün daha kullanırsam 2 hafta oluyor 😔