Benim bebeğimde 20 günlük ilk günler saatte bir sonra iki saatte bir geceleri 3 saate kadar çıkabililiyoruz acıkınca kendisi hemen uyanıp sızlanıyor ayrıca uyandırıp emzirmye gerek kalmıyor.
Hazır mama kullanmamanız için bir kaç tavsiyem olacak, hazır mama bebeğinizde anne sütünden daha kat kat gaz yapacağı için bebeğiniz ve sizin için bu tavsiyelerim umarım işe yarar🤍. Bebeğinizi emzirdikten sonra sütünüzü sağmaya çalışın ılık bi duş sonrası sütünüzü daha rahat sağabilirsiniz, lansinoh manual pompa ile olabilir. Uykusuz asla kalmayın yarım saat bile uyusanız sütünüzü çok güzel etkiler, su mutlaka için. Ve incit uyutması tatlısını da denemenizi tavsiye ederim ve bol bol meyve yiyin bebeğinixi emzirirken mutlaka yanınızda sulu bir meyveyle kendinizi de besleyin. Bebeğinizle sağlıklı mutlu günler dilerim. 🤍