Papatya17 benim bebeğim 3 ay 9 günlük oldu. İlk 1 ay düzenli olarak emzirdim. Saate göre hareket etmedim hiç, ama sarılık olmasın diye de 2 saati geçirmedim özellikle ilk 15 gün. Mama kullanmadık biz hiç sadece anne sütüyle devam ettik bu süreçte. Mızmızladığı zaman emziriyordum. Mızmızlığı açlıktansa emiyordu değilse emmiyordu zaten.