Elflnaaa Kızlar önlem amaçlı ateşi çıkmasın diye yan etki yapmasın diye maçlardan önce veya sonra calpol verdiniz mi bebeğim 3 aylık
Ahhannelik Elflnaaa aşıdan once verilen calpolun aşının etkisini düşürdüğünü söylemişti doktorumuz onun için aşı yaptiriyorum sık sık ateşini kontrol ediyorum yükselmeye başlarsa hemen veriyorum
Asyaveannesi04 Elflnaaa hayır vermedim ateşi olmadan ilaç verilmez bu sefer bağışıklık kazanıyor ilaca
Cihan-mom Elflnaaa Ateşi çıktı mı? Bizim de ikinci ay aşınız var gelmeden önce az birşey calpol içir dedi hemşire , sağlık ocağındaki doktor da aşıdan bir gün önce gel fitil yazayım aşıdan önce ve sonra verirsin ateşi olmaz dedi 🤦
BskSrc Elflnaaa kaybetmez canım, ben menenjitten önce verdim çünkü ilk dozda çok ağır geçirdi, ikinci dozda vermek durumunda kaldım (dr önerisi ile) ama siz yine de bundan sonra gerekmedikce vermeyin.
DerinEge Elflnaaa 3 aylık oğlum. 2 ay aşısından sonraki ilk gece verdim sadece. Bir de sünnet olduğunda ilk gün verdim 4-5 kere.
-_-hUysUzvetatlikadin Elflnaaa ya ilk aşısında annemin aklına uyup vermiştim doktora söylediğimde öyle kızdı ki bana öyle şeyler söyledi ki utandım yani. sakın ateşi çıkmadığı sürece ateş düşürücü vermeyin calpol önlemek için değil olanı gidermek için. Biz başımız ağrımasın diye ağrı kesici içmiyoruz ağrıdıktan sonra içiyoruz
efelinamoms Elflnaaa öncesinde veya sonrasinda vermek dogru değil bazi asilarda duş serbest oluyor biz genelde ince giydiriyorduk kışda olsa atesi hafif cikarssa ilik su yapip kuvete koyuyorduk calpole ihtiyac duymadik cok sukur öyle cok yüksek bir ateside olmadı