calikusuu Ozge_5555 İnsanın içine şeytan girmesi felan Hristyanlıkla ilgili, Islamiyet’te insanın içine cin girmesi gibi inanış yok. Diyanetin sayfasında bu konu açıklanmış, ki Allahu Teala gözümüzle göremediğimiz varlıklar karşısında bizi aciz bırakmaz.
OptimusPrime Ozge_5555 Bu üç harfliler de bir tek bizim çocuklara.musallat oluyor galiba, başka ülkelerde böyle şeyler yok da. Seçiyorlar sanırım.
calikusuu Isotludoner Eda’nın koruyucusu musunuz? Ben küfür dışında hiçbir yorumu şikayet etmem. O benim demek istediğim anladı size ne?
Isotludoner calikusuu bende anladım din konuşma diyorsunuz yani ? Neden rahatsız olduğunuzu anlayamadım bir tek
calikusuu Isotludoner Söylemediğim şeyleri böyle demek istiyorsunuz diye kendinizce yorumluyorsunuz. Dini konuları isteyen konuşur isteyen konuşmaz ama kimse ahkam kesip başkasını yargılayamaz kafasına göre yönlendiremez.
Kitapkokusu calikusuu Tamam bende diyorum ki bana yazacağına ona yazmalısın bunu. Beni görünce direkt gelmene gerek yok yanlış bir şey söylemedim. Kadına cahil diyor ki bence araştırıp öğrenmeye çalışan biri cahil olamaz buna tepki verince bana yazma gereksimi duymana da gerek yok.
Isotludoner calikusuu evet mesela bayan bize cahiller diyerek çok kibar konuşmuş Kim olarak ne olarak ? Doğal olarak bizede söz hakkı doğar önce karşı yoruma bakmak lazım sonra aynayı bu tarafa çevirmek lazım değil mi
calikusuu Isotludoner Oy hakkı ve söz hakkı yorumu bu konuyla mı alakalı? Okumadım yorumu. Ben konu üzerine yorum yapıyorum.
delirmeceler Ozge_5555 benim yiğenlerimin ve şuanda ikizlerimin kullandığı pelush uyku arkadaşları var ben inanmam böyle şeylere yiğenim 11 yaşında ben zaten 14 yaşına kadar kullandığım pelushlar vardı şuan bebeklerim kullanıyor tertemiz baktım çünkü böyle vesvese veren şeyleri okumayın
Isotludoner calikusuu neyse o onun ayıbıysa buda bu kızın ayıbı olsun kısaca bu yüzden atılmadın mı diyerek bastırmaya çalışmak saçmalık olur
Deletedmom_58 Ozge_5555 Bebekler Allah’ın himayesinde olan küçük meleklerdir. Onların koruyucu melekleri vardır. Böyle saçma sapan şeylerle korkutup hem Allah’a şirk koşuyorlar hem de bir anneyi korkuya sürüklüyorlar. Siz Ayetel Kürsi ve dualar okuyun gerisini Allah’a bırakın. Emin olun böylesi daha güvenli 🌼❤️