Bir hafta önce bebeğimle Bodrum’a geldik. Bebeğim 3 ay 23 günlük. Daha gelir gelmez meme reddi başladı, devamlı ayakta dolaşarak emziriyorum. Normalde emmeyi çok seven bir bebekti, şimdi zorla emziriyorum resmen. Bir de üstüne uyku gerilemesi başladı, gündüz 15 dk uyuyo uyanıyo, saatlerce uyanık kalıyo bu yüzden de geceleri de uyanmaya başladı. Eskiden sadece uyanıp emer geri uyurdu şimdi baya uyanık kalıyor. Yatakta devamlı kıpır kıpır, bacağını atıyor. Bu yollardan geçen anneler nasıl yönetti acaba süreci? Daha bir ay buradayız, tatil yalan oldu bebeğimin peşindeyim devamlı uykusuzluk da cabası. İnternette 4.ay uyku gerilemesi kalıcıdır gibi bir şey okudum, öyle mi gerçekten bitmeyecek mi?