Bu aylardan sonra kilo alımı yavaşlıyor aslında biraz, sen gerçekten bebeğinin aç olduğunu düşünüyorsan sütün yetmiyorsa başla istersen ama tabi bence bi doktor kontrolünü bekle en iyisini doktorun önerir çişli bez sayın falan nasıl peki doyduğunu hissediyor musun