Deryadeniz63 Kızlar kızım 4 aylik oldu doğduğundan bu yana genital bölgesinde siyah leke var yanakların iç kısmında sizce neden bilgisi olan var mı ?
Mimoza-kizim Deryadeniz63 bilmiyorum canim ustte kalsın ama bir doktora goturun devlet hastanesindeki cocuk doktorlari da bakarlar icinde bisey kalmasin
Kbraashraa Doğduğunda benim kızımda da vardı.Özele de devlete de götürmüştüm. Sorun olmadığını geçeceğini söylemişlerdi. Bir yaşına girmeden geçmişti.
Deryadeniz63 Kbraashraa insallah bizimde geçer 4 aylık oldu halen geçmedi Tsk ederim bilginiz için ❤️