bsrt ondan kaynaklıdır bence. Yani siz yokken de ailenin bir üyesi sert davranmış olabilir. Ben kimseyle yalnız bırakmam, kendi çocukluğumdan kalan şeylerden dolayı empati kurabiliyorum, ve siz sert tepki verince insanlarda nasılsa anne babası da kızıyor diye daha da rahatlık oluyor, destek alsanız da bu düzeni değiştirmeniz gerek. Biliyorum çok zor bazen kendine zarar verecek şeyler yapıyor ama merak duygusu çok fazla, ayrıca hareketli ve bizim deyimimizle şımarık dediğimiz çocukların algısı daha açık oluyor, yani bir yandan iyi bir şey