kutgun hıçkırık ani hava yutulmasından olur muhtemelen çok gülünce ani hava yutuyor bu hava da hızlı bi şekilde diyafram kapagına ilerleyip diyafram sinirlerini uyardıgından oluyor biz büyükleri de hıçkırık tutma sebebi ani hava yutulmasıdır bence endişelenecek bir durum değil ama yine de içiniz rahat olması açısından çocuk doktorunuza sorabilirsiniz