Ayağımda sallamak için alınca tekmeler atıyor. Ya da alt değiştirme işlemi sırasında tekmeler atmaya başladı. Bazen çok kötü bir yerlerimize değiyor acıtıyor gerçekten. Normalde bu kadar hırçın bir bebek değil gün içinde. Geçici mi , sizde yaşıyor musunuz?