Arkadaslar merhaba 14 aylık bebeğim var ve ben sezeryan doğum yaptım doğumdan buyana aşırı bir terleme var ve artık psikolojim alt üst oldu evden dısarı adım atasım gelmiyor hangi bölüme gitmem gerek bitane doktora sormustum emzirdiğin için olabilir demişti ama ben artık aşırı rahatsızım bu konuda