mihrosum Bence saç genetik,şampuanla bakımla falan alakalı değildir uzaması. Kızım 4 yaşında saçları poposunda. İlk zamanlar mustela şampuan kullandım ama kızımda egzama vardı sonrasında 3 yaşında kadar ne şampuan kullandım ne duş jeli ama uzamaya devam etti şaçları cok hızlı şekilde. Belki de kimyasal kullanmadığım içim hızlı uzadı bilemiyorum. Şimdi de her gün yıkıyorum ama sadece 2 gün şampuan sürüyorum 5 gün sürmüyorum mesela.