balkaymak__ yemek saatlerini uzatabilirsin kızım uyuyor 10 da diyelim emerek 1.5 saat uyudu diyelim 1 -2 gibi yedirmeye çalışıyorum araya net3 saat koyuyorum açlık konusunda. Yeme uzmanı var hastanemizde bu ayda anne sütüyle doyamax dediklerimi yaparsan az da olsa yer kendi dedi. Süre kısa olunca emcegini bilir yemez emse de yarı aç yarı tok dolaşır dedi. Birkaç gündür deniyorum gündüz sık emzirmedigim için süt de birikiyor akşam emdiginde daha dök oluyor sanırım. Dün gece rüya ogununu denedim onu yapamadım birde gece sık uyanmasa 🤐