Küçük bir ilçede yaşıyorum burda doğum yaptım çocuk doktoru rota ve menenjit aşılarını yaptırmam gerektiğini söyledi bende araştırdım ve 3. Ayda eczaneden rota aşısı aldım sağlık ocağına götürdüm ve aşıyı içirdi bir hemşire.. bugün 5. ay yani ikinci dozumuz vardı tekrar aldım eczaneden götürdüm sağlık ocağına bu sefer aynı hemşire çocuk doktoru tarafından reçete gerek iciremem dedi.. ilkinde içirdiğini söylediğimde o zaman insiyatif aldım şimdi alamam ya alerji olursa dedi çok sinirlendim çıktım eczaneyle görüştüm onlar bile burda çocuk doktoru bunu reçeteyle uğraşsa normal çocuk hastalara nasıl bakacak dedi ki cidden çocuk polikliniği ana baba günü… Sonuç olarak açtım içirdim aşıyı kendim.. sizden rota için reçete istemişler mıydı? Böyle uzun uzun anlattım ama şimdiden teşekkürler