2 aydır ıdrar yolu enfeksiyonu var dendı antıbıyotık kullandık geçmedi başka doktor sevk verdıler doktor sonda ıle idrar aldırdı kan ve ıdrar temız çıktı Bı gecede ateş bastırdı kusma ishal yine kan tahlıl ama temiz calpol verdı yolladı sımdı balgamlı kusma idrar sarı kokuyor ama bır türlü Bı cozum bulamıyorlar her gittiğimizde ayak kol bacak delik deşik esıyorlar her doktor başka ilaç verıyor başka şey söylüyor