Bebeğim 12 ay 10 günlük eskiden de zor yiyen bi bebekti ama zar zor yiyordu son bir haftadır ene verirsem vereyim kaşığı itiyor daha ilk kaşıkta elini kaldırıyor kaşığa en sevdiği yiyeceklerde bile ne yapacağımı şaşırdım zinco iştah şurubuda kullaniyoruz bir haftadır ama bi eliyle itme meselesi cok canımı sıkıyor ya hep bu şekilde devam ederse alışkanlık olursa naparım ben😥 bu durumu yaşayanlar nasıl bir yol izlediniz bana yazarmısınız pazartesi doktoruna kontrolumuz var onada anlatacağım