Merhabalar 10 aylık oğlumu yatağa koyduğumda bir süre sonra ağlamadan uyurdu. Ameliyat oldum hastanede kaldım, tatile gittik derken ana kucağında sallanarak uyumaya alıştı. Yatağa koyduğumda çığlığı basıyor, tekrar alıyorum. Uyku arkadaşı aldım. Nasıl alıştırmam gerekir bilen var mıdır?