27 yaşındayım ömrümde ilk defa rüyamda öldüğümü gördüm herkese bağırıyordum kimse duymuyordu beni herkes çok genç diyordu oğlum teyzesinin kucağında süt emmek için içli içli ağlıyordu verin oğlumu diye bağırıyordum ilk defa artık öldüğümü kabullenmiştim bi uyandım rüyaymış dedim 16 aylık oğluma sarıldım Şuan ağlıyorum hayatımda ilk defa etkilendim eşimi aradım sakin ol dedi namaza başla dedi ağlama dedi bu rüya neyin nesi var mı aramızda bu rüyaya yaşayanlar