Bebeğim 4 ay 11 günlük hiç emmedi gogusumu. Ben sagmaktan hem yoruldum hem sütüm azaldı hem de emzirmeyi çok ama çok istiyorum. Ama bu saatten sonra da emmekz diyorum zaten biberonda bile zor içiyor 😔 sorum şu 5 aydan sonra emebilir mı ya da bu şekilde emzirmeyi başaranlar var mı?