Gaz çok zor bebeğim 3 ay boyunca hiç susmadan ağlamıştı
Zeytin yağı verebilirsin çay kaşığıyla
Banyodan sonra yağla karnına masaj yapabilirsin
Bacaklarını karnına doğru ittiğinde de çok gaz çıkarıyor
Yastığa yüz üstü yatırabilirsin
Koltuğa oturup bacağının arasına alıp sırtını sıvazladığında da çıkar
Bir bacağına yatırıp tam poposunun gaz çıkış yerine vurabilirsin
En önemlisi da omzuna alıp elini kubbe şeklinde yapıp pıt pıt vurabilirsin poposundan başlayıp sırtına doğru
Bunlar tabi geçici yöntemler tamamen geçmesi 3-4 ayı buluyor maalesef ki birde biogaia kullanmıştım o da çok iyi gelmişti
Hiç susmadığı zaman sonlara doğru ağzına çok az şerbet vermiştim zararlı ama çocuğumun ağlamasından iyidir diye düşünmüştüm
Keyifli olsa bile mutlaka gazını çıkarmaya çalışın Allah yardımcınız olsun yavaş yavaş geçiyor canım sabretmekten başka çare yok birde benimkisi 15 gün kakasını yapmıyordu kabız değildi