Selamun aleyküm kızlar, ilçeden ile taşındık biz ve 45 dk mesafe var. Aile hekimliği o ilçede kalmıştı, sıcakta gitmemek için merkezde bir sağlık ocağı seçtim e nabız üzerinden doktorlar farklı farklı sağlık ocağında görev yapıyormuş. Benim seçtiğim doktor bize yakın değil başka bir ilçede. Ben bu durumu e nabız üzerinden 3 ay olmadan düzeltemiyorum. Nasıl düzeltebilirim? Çocuğun kontrolü var bir de