Bilgilianne21 bu attığım kutuyu al birde termos al çok büyük olmasına gerek yok evde de basmalı termoslar oluyor canım kapağını açmadan basıp kullanıyorsun aşırı pratik onu içine evde suyu kaynat içeceği sıcaklığa gelince termosa koy ve kapağını kapar her seferinde onu direk koy biberona içeceği kadar zaten sıcaklığın ayarlamıştın suya göre mamayı koy çalkala var mamayı içmezse dök bekletme en fazla yarım saat bekler bu sıcakta kalan mamayı verme