Burcukcktg Ayda yaptırdığımız kızamık aşısını tekrar 1 yaşında mı yaptıracaz iki doz mu olacak çok kararsız kaldım şimdi yaptırsam mı yaptırmasam mı
Dilruba_1 Ben 9. Ayda yaptırmadım 1 yaşına geldik bu hafta yaptıracağım benim bulunduğum yer riskli değildi zaten çok göç alan riskli bir alandaysanız doktorunuzla görüşün derim