Deleted0089 Malum kış gelmek üzere 6 Aylık kızım ona astronot tulum mu yoksa normal mont mu almalıyım hangisi daha kullanışlı yada sizler ne tercih etti?
Reckless Deleted0089 normal montların avantajı avmye misafirliğe falan gittiğinizde kolayca giydirip çıkarabilirsiniz. Astronotlar kışın iyi sıcak tutar ama giydirip çıkarması sorun..
Deleted0089 [bilinmeyen] benim kız tulum giyiyor ama üstünü giyip çıkarmaktan hiç hoşlanmıyor ondan kararsız kaldim
Alpgdd Ben normal aldım şimdilik. Uyku için bi tulum aldım bu havalarda da kullanılır. Kanguru alır aldığım zaman astronot da düşünüyorum ama kararsızım her yere araba ile gidiyoruz. Hatay da çok sert bi kış yok 3 ay sürüyor ama yağmuru çok oluyor.