Kizlar ben 59 60 kilo insandim son iki ay ile çok zayıfladım yani aşırı derecede soyle söyleyeyim 48 kiloya kadar düştüm bugün tartıldığında çıktı artık bir rahatsızlığım olduğunu düşünmeye başladım ama bunun için nereye gideceğimi bilmiyorum hangi bölume gitmeliyim