Kızlar merhaba kolik bir bebeğim var aşırı gazlı. Biogaia damlan kullanıyorum nurse harveys şurup kullanıyorum. Artı olarak beslenmeden önce kimyon çayı veriyorum bana mısın demiyor gaz kafayı yiyeceğim az kaldı. Daha 39 günlük ve mama ile besleniyor. Napicam bi akıl verin. Tecrübeleriniz var ise açığım 😊