Minimans Kızlar cuma günü evde Bi test yaptım soluk olarak çıktı cumartesi sabah tekrar yaptım yine çıktı hafta sonu memleket dışına çıkmıştık bugün sabah farklı marka test aldım eczanede o varmış sabah yaptım silik çıktı gene ben koyu çıkar diye bekliyor dum kimyasal mı acaba genede 2ay önce kimyasal gebelik yaşadım
melegim71 Minimans en iyisi gidip kan vermeniz bazi kisilerde beta hormonu idrara gec karisiyor net birsey söylenmez zaten rabbim kalbinizden geçeni nasip etsin ❣❣
Mmeelliikkeee Minimans muhtemelen kimyasaldır, benimde geçen ay öyle oldu ama hep silikti (yani bi beş gün falan tekrar tekrar bakmıştım koyulmadı, kızımda adet günümde çok koyuydu) hatta bir hafta geçincede kan vermeye gittin sonuç çıkmadan kanama olmuştu.
melegim71 Minimans hemen cikan bi silikse olabilir ama yinede bunu en iyi kan sonucu verir daha adete gecikmemis silik cikmasida normal zaten6
Minimans Mmeelliikkeee kan verdim dün sonuç bugün çıkacak hayırlısı neyse o olsun ne diyim nasipte öte yol yok