Merhaba anneler. Bebeğim 6 aylik ve bu zamana kadar emziriyordum. Yani bazen geceleri mama yapardım gündüzleri vermezdim. Ancak soyle bir şey var. Sanki sütüm yetmemeye başlamış gibi hissediyorum. Goguslerim zaten yumuşak. Sıkınca süt geliyor ama bebeğim memede çok kalmıyor hemen sıkılıyor, istemiyor. Birkaç gündür biberon maması yapıyorum. Mesela emzirdim baktim uyumakta direniyor aç mı acaba diyerek mama hazırladım 90 cc içti ve uyudu. Bu duruma biraz canim sıkıldı cubku ili zamanlar sutum tabiri caizse fışkırırdi. Sizce ne yapmalıyım?