9ay19günlüğüz hastalık sonrası memeye bir düşkünlük oldu . Hastalık dönemi asla birşey yemedi sadece emdi şu an iyi hala ilaç kullanıyoruz ama iştahlı bebek gitti yerine asla yemeyen bir bebek geldi ve doyamadığı için sanırım sürekli heryerde üstüme saldırıyor. Bu durumu yaşayanlar vardır neler yaptınız düzeltmek için yada kendiliğinden düzeldi mi ??