Kızlar bebeğimin burnu dün akşamdan beri tıkalı, ama gece baya kötüleşti, o kadar tıkalı ki nefes almakta zorlandığında uyanıp ağladı her saat başı :( serum fizyolojik kullanıyorum fakat merak ettiğiim bunu günde kaç kez damlatabilirim, genelde 3,4
damla gidiyor burnuna her kullanmamda. Başka ne yapabilirim bilen var mı dr götürmelimiyim acaba