K2C2 Bebeğim 4 gündür ara sıra kuru öksürüyor. Dün gece biraz daha öksürmeye başladı ben de ayaklarının altına zeytinyağında beklediğim sarımsak küründen sürdüm. Başka neler yapılabilir
Basraaa45 K2C2 ben uygylamıştım benim bebeğim büyük birez daha tereyağ pekmezde uygulamıştım sizinki küçükmüş hangisi iyi geldi bilmiyorum bide burnu tıkanmasın dşye hergün açtım burnunu toparladı
Basraaa45 K2C2 3 gün uyguladım 4. Gün baya azalmıştı ama ben gece sürmedim zeytinyağını gündüz sürdüm iki saatte bir yeniledim iki üç kere sürmüş oldum bi günde tabi
Basraaa45 K2C2 ben bi tane doktor yadw ebede görmüştüm sarımsaklı kısım olmayacak şekilde günde iki üç kere sürdüm iki saatte bir yenileyebilirsiniz diyodu
Basraaa45 K2C2 ebeannecimm hastalık zamanı doğal yaptıklarım diye paylaşmış ben onda görmüştüm bakabilirsiniz