Merhaba, 42 günlük bebeğim var sezeryan doğum yaptım. Kontrole gittiğimde gayet iyi görünüyor rahim de toparlamış ama kilodan kaynaklı kızarıklıklar olduğunu bir bez vs. koymamı söyledi. Benim gibi olan var mı çözümü nasıl buldunuz yaz günü ister istemez terliyoruz.