7 aylik bebem var ilk 4 ay kundak yaptım sonra kendisi istemedi kundağı bende bıraktım sonra kendi kendine battaniyeye alıştı battaniye olmadan asla uyumaz yani şöyle anlatayım bir yandan pis pis sesi açık bir yandan elinde battaniye bir yandan da emzik var normalde emzik tutmaz ama uyuyacagi zaman eline veririm oynar bir yandan da ben beşiği sallarım anca öyle uyur anne yani beşiğinde uyuyor artık küçük geliyor büyük beşik alacam ama onlar da sallamıyor ben bebemi nasıl beşikte sallanmadan uyumaya alıştırabilirim ayakta sallanmaktan nefret eder bana yol gösterin lütfen